close

Mariah Carey -I don

Mariah Carey - I Don't wanna Cry 1991#1 for 4 weekss

老實說......我一開始不喜歡這首 感覺很悶 但後來想...它竟然都被收入在-「#1 to  infinity」了 應該也是一首經典

於是乎~我就抱抱者嘗試的心態去聽了一遍又一遍  結果 被MC那有磁性及中間參差者極具爆發力的嗓音給吸引了~

只能說她的歌都是#1  !!

 

MV version:  https://www.youtube.com/watch?v=QfG1qwl-Zho

concert version:  https://www.youtube.com/watch?v=zu2M-_W14is

歌詞+翻譯:

 

Once again we sit in silence 我們再次沉默地面對面


After all is said and done 畢竟一切已成事實


Only emptiness inside us 只剩下我們內心的空虛


Baby look what we've become 寶貝 看看我們變成什麼樣子了


We can make a million promises 我們可以許下一百萬的承諾


But we still won't change  但我們仍然沒有改變

 
It isn't right to stay together 待在一起已經是不對的

 
When we only bring each other pain 當我們帶給彼此傷痛

 

 

I don't want to cry 我不想哭


Don't want to cry  真的不想哭

 
Nothing in the world 沒有任何東西在這世界上


Could take us back 可以把我們帶回


To where we used to be 到曾經的我們


Though I've given you my heart and soul (given you my heart and soul) 即使我已經給你我的心和靈魂


I must find a way of letting go 我必須找到一種方式放手


'Cause baby, I don't want to cry 因爲寶貝 我不想哭

 

Too far apart to bridge the distance 太遠的距離的橋


But something keeps us hanging on and on 但有些事讓我們一次次掛


Pretending not to know the difference 假裝不知道兩者的區別


Denying what we had is gone  否認我們曾經擁有的經歷


Every moment we're together 我在一起的每一刻


Is just breaking me down 這只是打破我失望

I know we swore it was forever  我知道我們是永遠發誓

But it hurts too much to stay around 但傷得太深    始終留在我心

 

 

I don't want to cry 我不想哭


Don't want to cry ㄓ的不想哭


Nothing in the world 沒有任何東西在這世界上


Could take us back 可以把我們帶回


To where we used to be 到曾經的我們


Though I've given you my heart and soul (given you my heart and soul) 即使我已經給你我的心和靈魂 (已經給你我的心和靈魂)


I must find a way of letting go 我必須找到一種方式放手


'Cause baby, I don't want to cry 因爲寶貝 我不想哭

 

 

All the magic's gone 所有的魔幻都已經消失


There's just a shadow of a memory 只剩回憶裡的陰影


Something just went wrong 有些事情已經錯了


We can't go on make-believing 我們不能繼續假裝


On make-believing 繼續假裝

 

 

'Cause I don't want to cry 因爲寶貝 我不想哭


Don't want to cry  真的不想哭


Nothing in the world 沒有任何東西在這世界上


Could take us back 可以把我們帶回


To where we used to be 到曾經的我們


Though I've given you my heart and soul (given you my heart and soul) 即使我已經給你我的心和靈魂 (已經給你我的心和靈魂)


I've given you my heart and soul (given you my heart and soul) 我已經給你我的心和靈魂(已經給你我的心和靈魂)


I must find a way of letting go 我必須找到一種方式放手


'Cause baby, I don't want to cry 因爲寶貝 我不想哭

 

 

I don't want to cry 我不想哭


I don't want to cry 我不想哭


 

*如果有哪裡翻錯  還請各位大大多多指教!

 

arrow
arrow

    DreamSky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()